zondag 3 juli 2011

Metropolis Festival

Als Rotterdammer weet je als geen ander wat de eerste zondag in juli betekent! Ik heb nog steeds de guts niet om hippe, maar vreemde mensen aan te spreken om ze te fotograferen voor mijn blog. Terwijl er zoveel rond lopen op het Metropolis Festival in de zon! Misschien komt het mede omdat ik maar 2 volgers heb, van wie er één mijn moeder is. ;) Dus ook vandaag weer alleen mijn eigen outfitje en dat van mijn liefde. En die van special guest G., de fiancé van mijn hartsvriendinnetje en Straatstijls grootste fan! En ik beloof bij deze: Volgende keer ben ik brutaler!



Jurk - H&M trend
Sandalen - Zara
Tas- Mango
Zonnebril - H&M
Nagellak - Hema


Overhemd - H&M
Short - H&M
Espadrilles - H&M
Zonnebril - H&M


Shirt - Replay
Jeans - Man at work
Gympen - Adidas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten