donderdag 14 juli 2011

Your Spanish Lullaby

Derk noemt Madrid de mooiste stad die hij in Europa gezien heeft. En met recht! Want achter ieder hoogtepunt van deze heuvelachtige stad schuilt weer een nieuwe verrassing. Een heerlijk park, schitterende gebouwen, gezellige pleinen en knusse straatjes vol terrassen en tapasbars. Daarnaast schijnt de zon rijkelijk, de thermometer gaf op een gegeven moment 36 graden aan. In de schaduw!
Voor de eerste avond kies ik voor een simpel katoenen jurkje in zwart/wit.


Jurk - Forever 21
Ketting - H&M
Tas - Mango

De tweede dag kies ik voor een witte jumpsuite met zwarte stippen.


Jumpsuite - H&M
Sandalen - Zara
Tas - Mango

Derk goes colorblocking met felrood en hardblauw in Madrid.




Shirt - H&M
Short - H&M
Gympen - Bershka
Armbanden - Bershka & H&M
Zonnebril - H&M

Na 2 dagen Madrid vertrekken we dinsdag met een hogesnelheidstrein naar Alicante. Ik bind een sjaal om mijn haar en trek een comfortabele jurk aan voor de reis van ruim 3 uur.




 Jurk - H&M trend
Sandalen - Zara
Riem - H&M
Sjaal in mijn haar - kringloop
Ketting, als armband gedragen - COS
Koffer - Seque Italiƫ

Inmiddels zijn we helemaal gesettled in Altea. De eerste dagen hebben we veel bijgeslapen en genieten we van de zon, het strand en de boulevard voor de deur. Gisterenavond deed ik dat in deze oranje jurk met hippe plooitjes!


 Jurk - H&M trend
Sandalen - Zara
Portemonneetasje - Invito


Titel: La Isla Bonita - Madonna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten