woensdag 31 augustus 2011

I see a red door and I want it painted it black

Jumpsuite - H&M, Sandalen - Zara, Ketting met zwaluw - H&M, Horloge - Swatch

Eindelijk is de uitslag binnen van het bloedonderzoek. Er is geen actieve Pfeiffer gevonden. Morgen heb ik weer een afspraak bij de dokter om verder te laten onderzoeken of dit nog een nasleep is van een recente Pfeiffer of dat het om een ander virus gaat. Intussen doe ik nog steeds rustig aan. Vannacht heb ik 13 uur geslapen en vanavond blijf ik thuis, op de bank, met Criminal Minds! Ik draag een zwarte jumpsuite. Het zit minder relaxed dan dat het eruit ziet. De stof rekt niet mee en er hebben al verschillende gaten in gezeten, die ik dan weer netjes dicht naai. Toch blijf ik 'm steeds weer dragen. De wijde hals, de grote zakken, maken het instant stoer en toch ook sexy. Ik kan er nog geen afstand van doen.

Finally, the results of the bloodtest are back. No active Mono found. Tomorrow I have another appointment with the doctor for further examination of whether this is an aftermath of a recent Mono or it's a different virus. Meanwhile I still take it easy. Last night I slept 13 hours and tonight I stay home on the couch, with Criminal MindsI wear a black jumpsuit. It is less relaxed than it looks. The fabric does not stretch at all, and there hav ealready been several holes in it, which I neatly sew. Still I m wearing it over and over. The wide neck, the large bags, it's instant cool and yet sexy. I can't part throw it away yet.

Titel: Paint It Black - Rolling Stones

1 opmerking: