donderdag 4 augustus 2011

Raindrops keep fallin' on my head

Vandaag weer fijn een vrije dag. Ik weiger uit de vakantiemood te komen, ik slaap zeker tot 14:00uur! Zo lang heb ik de hele vakantie nog niet geslapen! Gisterenavond heb ik zelf tapas gemaakt voor mijn vriendinnetje Irene en hebben we trouwjurken bekeken aangezien zij volgend jaar gaat trouwen. Vandaag zijn Derk en ik op bezoek geweest bij mijn schoonouders. Het is benauwd en grauw buiten. Ik draag een witte jurk. Ik heb m jaren niet gedragen, maar sinds het feest van mijn moeder heb ik m opnieuw ontdekt. Met bruine laarsjes eronder, ik wil geen natte voeten! De ketting heb ik in Spanje gekocht. Er zit een schorpioentje in. Derk heeft als sterrenbeeld Schorpioen, dus zo heb ik hem altijd een beetje bij me!  



Jurk - Madonna for H&M 
Laarzen - River Island
Ketting - Pull and Bear
Tas - H&M
Ring - H&M


Titel: Raindrops keep fallin' on my head - Burt Bacharach

Geen opmerkingen:

Een reactie posten