zaterdag 17 september 2011

If it's worth it, let me work it


Vandaag een casual outfit voor mij. Voor het eerst in 3 weken ga ik weer een hele dag werken, en meteen van 10u - 20u. Maar de zaterdagen zijn rustig en ontspannen op de leefgroep en ik kom de dag goed door. Ik draag een comfy grijze trui en bijpassende ballerina's. Om het geheel een beetje kleur te geven combineer ik het met een groene jeans.
O, en hebben jullie gezien wie er #1 staat in de Nederlandse Eredivisie op dit moment? ♥

casual outfit for me today. I work an entire 10 to 8 day for the first time in three weeks. But Saturdays are quiet and relaxing on the community and I make it through the day quite well. I wear a comfy gray sweater and matching flats. To top it with a bit of color I'm wearing it with green jeans.
Oh, and did you see who is # 1 in the Dutch soccer division at the moment? ♥

Titel: Work it - Missy Elliott

Geen opmerkingen:

Een reactie posten