maandag 26 september 2011

Today I don't feel like doing anything

 Jasje - H&M divided, Top - H&M divided, Jeans - H&M, Schoenen - H&M, Riem - H&M, Paraplu - H&M

Na een druk weekend had ik voor vandaag een rustig dagje gepland. Lekker lang slapen en niets doen voordat ik morgen weer aan het werk ga. Maar vannacht kom ik niet in slaap. Ik ben onrustig zonder dat ik kan benoemen waarom en ik zie het 4:30u worden. De onrust blijft en uitslapen lukt niet, terwijl ik me zo moe voel! Dus ik ben de hele dag lekker binnen gebleven, achter mn laptop, onder een dekentje. Als ik boodschappen ga doen word ik nat geregend, en ergens voelt dat heerlijk! Vanavond ga ik vroeg naar bed. Morgen wil ik stralen op de foto in mijn outfitpost!

After a hectic weekend I had a quiet day planned for today. A nice long sleep and do nothing before I go back to work tomorrow. But tonight I couldn't sleep. I feel restless and I don't know why. I see the clock turn 4:30 a.m. The restlessness continues and I can not sleep long, as I feel so tired! So I stayed inside all day long, after my laptop under a blanket. When I go shopping I get wet by the rain, and in someway that feels wonderful! Tonight I go to bed early. Tomorrow I want to shine on the outfitpost picture!

Titel: Lazy Song - Bruno Mars

Geen opmerkingen:

Een reactie posten