woensdag 12 oktober 2011

Tonight, hey, I'm a movie star!

Blouse - River Island, Jeans - H&M, Gympen - Converse All Stars, Riem - Mango, Horloge - Swatch

Na een ochtend vergadering en een middag in een ziekenhuis met mijn vriendinnetje is het 's avonds eindelijk weer tijd om te acteren! Ik twijfel 's ochtends nog of ik mijn rode laarsjes aan ga trekken, maar  ik denk niet dat ik het de hele dag vol houd op die hoge hakken en plateauzool. Daarom kies ik voor makkelijk en nonchelant: mn zelf roodgeverfde All Stars. Er is een geweldige locatie gevonden waar we de film op gaan nemen! En het repeteren begint z'n vruchten af te werpen, we worden steeds meer één met ons personage en vinden onze plek in het verhaal. Ik ben zo blij dat ik hiervoor uitgekozen ben! 

After a morning meeting and an afternoon in a hospital with my girlfriend, tonight it's finally time to act! I doubt the morning whether I go put my red boots on, but I don't think I hold it all day on those high heels and platform soles. That's why I opt for easy and loosing: my self dyed red All Stars. There is found a great location where we're going to shoot the movie! And the rehearsals begin to bear fruit, we are increasingly finding our character and our place in the story. I'm so glad they picked me for this movie!

Titel: Movie Star - Prince

1 opmerking: