zaterdag 18 juni 2011

We're gonna party like it's your birthday

Mijn keelamandelen zijn nog niet ontstekingsvrij, maar vandaag viert één van mijn beste vriendinnetjes haar verjaardag en daar moét ik bij zijn! Dus blijf ik de hele dag in bed en slik braaf mijn medicijnen om rond etenstijd toch maar onder de douche te stappen en me mooi te maken voor de avond. Ik draag een smaragdgroene jurk met V-hals aan voor- en achterkant. Ik combineer ze met mijn sleehakken en mijn ultralange ketting, een kerstcadeau van mijn lief. Na een avond veel praten en drinken, doet mijn keel nu weer enorm veel pijn en ben ik blij dat ik zo mijn bed weer in kan. Maar je weet wat ze zeggen: Je een dag niet mooi aangekleed, is een dag niet geleefd! En dit feestje was het waard!




    Jurk - H&M trend
                   Schoenen - Woman at work
Ketting - COS


Titel: In da club - 50 Cent

Geen opmerkingen:

Een reactie posten