zondag 19 juni 2011

We'll meet again

Vandaag is een mooie dag, een dag om nog lang te herinneren. In de middag is het kraamfeest van een vriendinnetje met wie ik way back ga. 21 mei is haar zoontje geboren en ik zie hem voor de tweede keer. Lekker kroelen met mijn neefje! Ik draag een donkerblauwe jurk, 'cause it's a babyboy!
's Avonds is het feest! Mijn moeder en stiefvader zijn 10 jaar getrouwd, mijn moeder werd 50 en mijn stiefvader is dit jaar 65 geworden. Onverwachts heeft het feest nog een betekenis: Afscheid. Want 2 weken geleden hebben ze besloten dat ze, wegens omstandigheden volgende week al, voorgoed naar Spanje vertrekken. Ze hebben een zaal gehuurd op een prachtige locatie, onder een molen. Het is feest is aan! En we dansen tot diep in de nacht... Het thema is zwart en/of wit met een zilver accent. Ik draag een witte jurk, met als accent een zilveren ketting met peace-teken en zilver gelakte nagels. 
En om nog even in de sfeer van dit weekend te blijven: We'll meet again, lieve lezers...!


        Jurk - Monki
       Riem - H&M
                      Laarsjes - River Island
                                    Jas - H&M Fashion against aids
              Broche - Mietzeb


                   Jurk - Madonna for H&M
    Ketting - H&M
                           Sleehakken - Woman at work




Met mijn moeder en mijn broertje. Je ziet het: stijl zit in mijn DNA! ;)



Titel: We'll meet again - Vera Lynn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten