zaterdag 30 juli 2011

Afscheid nemen bestaat niet

Wat een heerlijke laatste dagen in Spanje!!

Woensdagmiddag trakteren Derk en ik mijn ouders op tapas als dank voor ons verblijf. We zitten de hele middag op de visafslag, waar het eten van vers gevangen vis wordt gemaakt. Delicious!  Ik draag een rode mididress, lees hier meer op The Midi Message. Mijn moeder draagt een blouse die ik eens heb gekocht, maar heel weinig heb gedragen. Ze is 50 jaar, maar kan de strepentrend heel goed hebben! En let eens op de hippe schoenen van mijn stiefvader! Aan het eind van de dag maken we een laatste wandeling langs het strand en eten we een ijsje. We gaan het missen hier!


Jurk - H&M trend
Sandalen - Zara
Ring - Markt Benidorm


Blouse - H&M divided

Donderdag vertrekken we met de hogesnelheidstrein van Alicante naar Madrid. We komen er laat in de middag aan. De avond vullen we met Mc.Donalds, de Calle Fuencarral en ijskoffie op een terras. Derk en ik dragen allebei iets wits, zo komt ons bruine kleurtje extra mooi uit! :)
We gaan lekker vroeg naar ons hostal, zodat we uitgerust zijn voor een mooie, lange, laatste dag!


Jurk - Zara
Ketting - H&M
Sandalen - H&M
Ring - markt Benidorm


Overhemd - Forever 21
Hemd - H&M
Short - H&M
Slippers - River Island

Op de 20ste dag, de allerlaatste van onze vakantie bezoeken we het stadion van Real Madrid: het Santiago Bernabéu. Derk is er helemaal in zn element! 's Middags duiken we de wijken rondom ons hostel in: Chueca en Malasaña. Mijn reisboekje omschrijft deze wijken als 'alternatief, gay, hip & kleurrijk'. En daar is niks van gelogen! Met mijn neongele jurkje doe ik mee aan deze trend én ik pas mooi in het kleurpalet van de buurt!
Speciaal voor Topshop lopen we naar Sol, helemaal uit onze route. Helaas valt het aanbod tegen. Binnenkort toch maar een shoptripje naar Londen plannen!
Aan het eind van dag ploffen we neer bij Ojalá. Daar zitten we eerst een poos op het terras, laat op de avond verplaatsen we naar de kelder om daar, in gekleurd licht, op de grond en met onze voeten in het zand, wat tapas te eten. Een mooi afscheid van deze geweldige stad!


Shirt - Zara
Short - H&M
Slippers - H&M
Zonnebril  -H&M


Jurk - H&M trend
Sandalen - Zara




Titel: Afscheid nemen bestaat niet - Marco Borsato

Geen opmerkingen:

Een reactie posten