dinsdag 26 juli 2011

Sunny, you smiled at me and really eased the pain !

Zaterdagochtend zijn er kijkers die het huis willen kopen waar we verblijven, dus moeten we vroeg op. Ik hijs me in een simpel strandjurkje en we ontbijten met een Napolitana Chocolate en een nespresso bij mijn moeder op het balkon. Dit jurkje was 5 euro, maar door de felle kleuren valt het altijd in de smaak van de mensen om me heen.  


Jurk - H&M


Na een siësta en een uurtje op het strand maken we ons klaar voor een etentje bij Pepe. Pepe heeft zijn restaurant onder ons appartement en kent mij al sinds ik 11 jaar was. Ik kies voor de heerlijke 'lenguado' en we drinken sangría tot in de late uurtjes. Deze jurk is van tweed en ik houd van de ouderwetse uitstraling ervan, vooral de achterkant vind ik mooi. Ik voel me een blonde Audrey Hepburn!



Jurk - H&M trend
Wedges - Woman at work
Armband - Mango


Overhemd - H&M
Short - H&M
Slippers - River Island

Maandag staan we vroeg op om naar het strand te gaan. Op het heetst van de dag begint onze huid rood te kleuren. En mooie reden om uit de zon te gaan en te vertrekken naar het winkelcentrum La Marina om te winkelen en tapas te eten. Dit rokje vind ik moeilijk te combineren en ik voelde me niet helemaal goed in mijn outfit. Bij Zara heb ik deze blouse gekocht met ruim 50% korting en direct aangetrokken. Eindelijk een combinatie waar ik tevreden over ben!
Derk zijn outfit is simpel maar hip, precies de stijl die ik leuk vind. De wijde hals van het shirt geeft het net iets extra's.


Blouse - Zara
Rok - Zara
Sandalen - H&M
Zonnebril - H&M
Ketting - H&M


Shirt - H&M
Short - H&M
Slippers - H&M
Zonnebril - H&M

Het eind van ons verblijf hier begint langzaam te naderen. Vandaag slapen we uit en maken een langzame start. Ik lees het boek 'Haar naam was Sarah' en ben er helemaal ingezogen. 's Middags eten we een ijsje op de boulevard. Ik draag een lila jurkje wat ik vorig jaar in New York heb gekocht. De riem heb ik gisteren in de sale gescoord. Derk draagt zijn lievelingsshirt en hopelijk stoot de lichte kleur de zon een beetje af. Het is zo warm dat het zweet over mijn rug loopt. Voor het avondeten kleed ik me waarschijnlijk nog een keer om!


Jurk - Urban Outfitters
Sandalen - Zara
Riem - Mango
Tas - Mango
Zonnebril - H&M


Shirt - River Island 
Short - H&M
Slippers - River Island



Titel: Sunny - Stevie Wonder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten