woensdag 20 juli 2011

This just can't be summer love, you'll see

Maandagavond besluiten liefje en ik om, na een dag strand, 'thuis' te eten. We hoeven dus alleen even de boulevard op, op zoek naar ingrediënten om zelf tapas te maken. Ik trek een simpel stretchjurkje aan en bind een sjaal om mijn stugge strandhaar. Prima outfit voor een chillavond!  


Jurkje - H&M
Sjaal in mijn haar - markt Alfas del Pi
Ketting - COS
Sandalen - Zara


 Dinsdag ga ik 's ochtends met mijn moeder de markt in het dorp. 's Middags lunchen Derk & ik bij Ópera op de boulevard. Omdat we vandaag geen zin hebben in het strand besluiten we daarna naar 'boven' te lopen, het oude gedeelte van het dorp in. Ik ben heel blij met deze sandalen. Ze hebben een zacht voetbed en zitten stevig genoeg om de steile trappen te beklimmen. Het rokje is een cadeau van mijn moeder.


 Shirt - H&M
Rok - Zara 
Sandalen - H&M
Tas - Mango
Zonnebril - H&M men

Ik vind Derk heel sexy in dit ruime shirt en zijn donkerblauwe opgerolde short! Dus 's avonds show ik nog even met hem op de boulevard! ;)


Shirt - H&M
Short - H&M
Slippers - H&M

Vandaag zijn we al vroeg in 'oud' Benidorm. Het is druk en toeristisch en toch (of daarom?) leuk om te zien! We maken een lange wandeling langs te strand. Deze wandeling eindigt onverwachts bij Centro Commercial La Marina, een groot winkelcentrum in het naastgelegen dorp Finestrat. Daar eten we classic bij Maccie D. en bekijken we Zara's uitverkoop. Derk en ik kopen allebei iets leuks, maar beheersen onszelf voor het echte werk. Voor vertrek belonen we onszelf met een drankje in massagestoelen!


Jurk - H&M
Sandalen - H&M

Dit shirt heb ik Derk eens cadeau gedaan. Zelf vindt hij het een provocatie. Maar hier in vredig Spanje draagt hij het met trots.


Shirt - H&M
Short - H&M
Slippers - H&M


Wanneer we bij het treinstation komen vinden we een nest met 3 uitgemergelde puppy's. Ik kan ze onmogelijk achterlaten. Met wat TLC en hondenvoer van de dichtstbijzijnde supermarkt lok ik ze bij me en na wat telefoonverkeer met mijn moeder, mijn tante, de dierenbescherming (werken niet na 18:00uur) en een bezoekje van de politie hoop ik dat ze nu in goede handen zijn. Onbegrijpelijk dat iemand ze zomaar langs de kant van de weg heeft gedropt! Dat breekt oprecht mijn hart.




Titel: Summer Love - Justin Timberlake

Geen opmerkingen:

Een reactie posten