zondag 7 augustus 2011

Geef me je make-up!


Mascara - False Lash Effect Fusion, Maxfactor
Eyeliner bruin - Liner Definer, Maybelline
Kohlpotlood bruin - Etos
Lippenbalsem naturel - Kruidvat



Zoals jullie wellicht al is opgevallen draag ik over het algemeen niet veel make-up. Ik ben gezegend met een vrij gave huid, dus foundation gebruik ik niet. In de winter gebruik ik wel eens bronzer, maar met deze bruine strandwangetjes is dat niet nodig. Mijn wenkbrauwen, die ik zelden epileer, kam ik met een oud mascaraborstelje in model. Mijn ogen zet ik wel flink aan: Een streepje oogpotlood in mijn onderste ooglid, eyeliner op de bovenste (meestal bruin, maar ik vind het ook leuk om te experimenteren met kleuren) en een dikke laag goede mascara op mijn bovenste wimpers. En als we uit gaan, zoals op de avond van deze foto, wil ik de mascaraborstel nog wel eens langs mijn onderste wimpers halen. ;) Op mijn lippen heb ik enkel lippenbalsem. Ik heb lipgloss en lippenstift in alle kleuren, maar op de één of andere manier draag ik het zelden. Lipgloss is plakkerig en je moet het zo vaak bijwerken. Daarnaast vindt Leeuwtje het vies en wil hij me niet zoenen met lipgloss op... Lippenstift geeft me meteen zo'n ouderlijke uitstraling. Maar die kleurtjes blijven lokken. En alleen experimenteren zal  het leren.

Favourites:








 





Titel: Mama, je make-up - Kinderen voor Kinderen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten