maandag 8 augustus 2011

Gotta love this life


Jumpsuite - H&M divided
Blazer - Zara
Sandalen - Manfield
Tas - Zara
Zonnebril - H&M

Een vrije dag! Leeuwtje heeft nog vakantie en samen slapen we uit. Vanmiddag drink ik koffie met Marinke bij D.E.-cafĂ© in de stad. Douwe Egberts heeft een beetje een suf imago, maar ik houd van de lekkere (ijs)koffie van dit Neerlandse trots!  We lopen nog een stukje door de stad en in het laatste restje sale vinden we allebei nog een paar hele mooie schoenen, met 75% korting. Ik zal er later een foto van posten, I'm totally in love!
Wisten jullie trouwens al dat er een Monki in Rotterdam komt? Al op 9 september opent Monki haar deuren op het Binnenwegplein, tegenover River Island. Het mooiste nieuws  van deze zomer!
Nu ga ik snel eten, Rookie Blue kijken en, na 1,5 week uit mijn koffer leven, eindelijk uitpakken!


Titel: Love this life - Crowded House

Geen opmerkingen:

Een reactie posten