donderdag 11 augustus 2011

I can't get no satisfaction

T-shirt - H&M

Vandaag word ik pas om 14:45uur wakker. Ik blijf de hele dag in bed. 's Ochtends vroeg heb ik gebeld met mijn locatiemanager en gelukkig is ze vol begrip. Eindelijk heb ik tijd en ruimte om aan mijn vermoeidheid toe te geven. De maagpijn waar ik de afgelopen periode mee kampte, vooral 's nachts en na het eten, komt waarschijnlijk door een vergrote milt. Ook je milt is een klier en dus heel druk met het weg werken van het virus. Ik voel me een beetje sip. Kan ik wel weer gewoon werken maandag? En volgende week naar Lowlands, waar ik me al maanden op verheug? En mijn verjaardagsfeest over 2 weken, moet ik dat verzetten of door laten gaan? Pfeiffer is misschien niet zeker, maar dat er een virus zit wel. It wears me out en ik wil er zo snel mogelijk van af!
Fashiolista herinnerde me er laatst aan dat ik dit t-shirt in de kast heb liggen. En wat zit er heerlijker dan een oversized shirt? Dus ik spring onder douche, was mijn haren en trek het aan. Ziek of niet ziek, ik laat m'n stijl niet verslonzen! ;)

Today I woke up at 3 pm. I stay in bed, all day. Early in the morning I called my sitemanager and I'm happy she is full term. Finally I have time and space to admit my fatigue. The stomach ache where I recently had to contend with, especially at night and after eating, is probably due to an enlarged spleen. Also, your spleen is a gland and is very busy getting the virus out of my body. I feel a little glum. Can I go back to work on Monday? And Lowlands next week, where I looked forward to for months? And my birthdayparty is about two weeks, should I move it or go for it? Perhaps it's not certain it's mono, but it ís a virus. It wears me out and I want it gone as soon as possible!
Fashiolista reminded me recently that I have this t-shirt. And what's more delightful than an oversize shirt? So I jump in shower, wash my hair and pull it on. Sick or not sick, I won't neglect style!


Titel: (I can't get no) Satisfaction - The Rolling Stones

Geen opmerkingen:

Een reactie posten