dinsdag 13 september 2011

Hairdo


Binnenkort ga ik naar de kapper. Ik stel het altijd zo lang mogelijk uit, omdat ik bang ben dat ze meer afknippen of het anders doen dan dat ik wil. De laatste jaren heb ik mijn haar in verschillende kleuren en lengtes gedragen. Voor nu twijfel ik tussen puntjes laten knippen en het langer laten groeien of een boblijn laten knippen. Wat vind jij het leukst?

Soon I go to the hairdresser. I put off as long as possible, because I'm afraid they cut more or do it differently than how I want it to be. Over the past years I have had my hair in different colors and lengths. For now I doubt between letting it grow longer or let 'm cut a bob. What do you like best?

2 opmerkingen:

  1. Ik vind foto 1 wel heel mooi, vooral de kleur vind ik je goed staan! Ga je het ook verven?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Esther: Nee, ik houd het blond. Ik ben blond van mezelf, dus bruin blijf je bijwerken. En van donker terug naar blond betekend standaard héél dood haar van het verven en ontkleuren.. Dus dat laat ik maar even.

    BeantwoordenVerwijderen