maandag 12 september 2011

Half of my heart

Blouse - H&M, Jeans - H&M, Laarzen - Zara

Wanneer ik aan het eind van de ochtend wakker word is de kamer donker, buiten is het grauw en grijs. Het waait, heel hard. In de loop van de dag komt de zon door, in huis is het benauwd. Ik zet alle ramen en deuren tegen elkaar open en ga aan de slag: het is tijd voor een grote herfstschoonmaak! 
Ik draag mijn zwarte jeans met hoge taille en een lichtroze blouse. Zijn die hartjes niet adorable? Ik was er op slag verliefd op! De mouwen rol ik op, het is nog te warm voor een échte herfstoutfit. Voor de winter moet ik op zoek naar nieuwe zwarte bootees. Deze zijn op veel  mooie plekken geweest, maar hebben hun beste tijd gehad... Wie heeft er tips?

When I wake up at the end of the morning the room is dark, outside it's gray and dreary. The wind blows, hard. During the day the sun breaks through, the house is stuffy. I open all windows and doors and get going: it's time for a big fall cleaning.
I wear my black jeans with high waist and a pink blouse. Aren't the hearts adorable? I fell in love with it instantly! I roll up the sleeves, it's too hot for a real autumn outfit. For winter I'm looking for new black bootees. These have been in very nice places, but they have had their best time ... Who has any tips?
 

Titel: Half of my heart - John Mayer

2 opmerkingen:

  1. Superschattig topje! En ik ben nog steeds op zoek naar een fijne high waisted jeans - is deze van de current collection?

    BeantwoordenVerwijderen