woensdag 19 oktober 2011

Fade to black

Jurk - H&M divided, Top - Zara, Schoenen - H&M

Misschien is het omdat de winter in de lucht zit. Omdat de pepernoten in de winkel liggen. Omdat ik de kachel aan heb 's avonds en de kaarsen aan staan. Misschien is het omdat het gewoon de mooiste kleur voor kleding is die er bestaat. Maar de laatste dagen draag ik zwart, zwart, zwart. Ook vandaag weer. Dit zwarte, strakke, faux leren jurkje is van vorig jaar. Ik droeg het met een zwart vest. Maar dit jaar combineer ik het met een nieuw item: Mijn zwarte gehaakte top met laag van zilver van Zara. En volgens mij staat het minstens zo stoer!
Maybe it's because the winter is in the air. Because the shops sell gingerbread cookies againBecause I have the heater on at night and light the candles. Maybe it's because it is simply the best color for clothing. But in recent days I wear black, black, black. Again todayThis black, sleek, faux leather dress is from last year. I wore it with a black vest. But this year I combine it with a new item: My black crochet top with layer of silver from Zara. And I think it is just as tough!


Titel: Fade to Black - Metallica

2 opmerkingen: