zaterdag 22 oktober 2011

Let me be your teddy bear

  Trui - H&M divided, Short - H&M, Panty - Hema, Schoenen - Sacha

Ik heb een drukke werkweek achter de rug (incl. een memo vol slecht nieuws als gevolg van bezuinigingen) en Leeuwtje heeft vannacht nachtdienst, dus we beginnen ons weekend met een heerlijk luie zaterdagmiddag. Uitslapen, langzaam op gang komen, de zon die naar binnen schijnt, Elvis door de speakers. ♥ 
Aan het eind van de middag moeten we er helaas toch nog even uit. Mijn vader is op vakantie en zijn katten hebben eten nodig. Ik draag deze cosy trui. Zacht, warm en om verliefd op de worden! Ben ik niet net een teddybeertje? Ik combineer het met mijn favoriete item van nu: mijn zwarte spijkershort. 

I've had a busy week (including a memo full of bad news due to budget cuts) and Leeuwtje has nightshift tonight, so we begin our weekend with a nice lazy Saturday afternoonSleeping late, a slow start, the sun which shines inside, Elvis through the speakers. ♥
Unfortunately we still have to get out at the end of the afternoon. My father is on vacation and his cats need food. I wear this cozy sweater. Soft, warm and to be in love with! Don't I look like a little teddy bear? I combine it with my favorite item in the moment: my black denim shorts.

Titel: Teddy Bear - Elvis Presley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten